Robin Hood
Celestia

Montmartre - 12 szt

HB2020C

Na początku XX wieku podczas budowy wzbudzającej kontrowersje bazyliki Sacré-Cœur, dużo skromniejszy budynek - Le Bateau-Lavoir stanie się niemym świadkiem narodzin niezwykłych talentów. W grze „Montmartre” wcielisz się w rolę jednego z artystów, którzy będą szukali sławy i inspiracji na tym najbardziej malowniczym wzgórzu Paryża.

Więcej szczegółów

SCD:69,99 zł
Autor:Florian Sirieix
Rok wydania:2020
Wiek graczy:8 lat
Liczba graczy:2-5
Czas gry:20 min
InstrukcjaPolska
WersjaPolska

Na początku XX wieku podczas budowy wzbudzającej kontrowersje bazyliki Sacré-Cœur, dużo skromniejszy budynek - Le Bateau-Lavoir stanie się niemym świadkiem narodzin niezwykłych talentów. W grze „Montmartre” wcielisz się w rolę jednego z artystów, którzy będą szukali sławy i inspiracji na tym najbardziej malowniczym wzgórzu Paryża.

token_2.pngJesteś początkującym malarzem, marzącym o sławie i fortunie. Chcąc osiągnąć swój cel, postaraj się zainteresować swoją twórczością wybrednych kolekcjonerów obrazów. Malując obraz, musisz pamiętać o tym, że każdy z nich ma swoje specyficzne gusta, w które należy trafić. Zadbaj też o odpowiednie wyczucie czasu, gdyż inni malarze mogą Ci wejść w paradę, a ambitny i przebojowy marszand Ambroise Vollard nie zawsze będzie służył pomocą.

token_2.pngJeśli nie uda się Ci się dostać do jednego z kolekcjonerów, zawsze możesz próbować swych sił, sprzedając swoje obrazy na niedzielnym targu, niestety nie jest to aż tak opłacalne, jak dostarczanie swej sztuki kolekcjonerom. Możesz też spróbować swych sił w przygotowaniu ilustracji do różnych gazet, co zaowocuje większą popularnością i zyskiem. Należy jednak pamiętać, że kontrakty oferowane przez czasopisma mają określone wymogi.

 

Jak grać:

W swojej turze gracz musi wybrać jedną z dwóch akcji:

1. Malowanie: umieszcza przed sobą jedną lub dwie karty o łącznej wartości równej lub mniejszej niż 5. Może też sprzedać na rynku dowolną liczbę kart tego samego koloru, za 1 franka każdą.

2. Sprzedaż: może sprzedać obraz (kartę) kolekcjonerowi obrazów, pod warunkiem, że ma przewagę pod względem liczby kart lub ich wartości, w wymaganym przez kolekcjonera stylu malarskim. Ponadto przy tym kolekcjonerze nie może znajdować się marszand Ambroise Vollard.

Jeśli oba warunki zostaną spełnione, gracz odrzuca kartę o najwyższej wartości spośród kart pasujących kolekcjonerowi, otrzymuje kartę Kolekcjonera i przemieszcza Ambroise'a na miejsce sprzedaży.

Raz podczas rozgrywki, gracz może dobrać jeden z dostępnych kontraktów prasowych, który przyniesie mu cenne punkty na końcu gry.  Warunkiem dobrania kontraktu jest spełnienie jego wymagań.

Gra kończy się, gdy jeden z graczy ma 15 franków lub dwa stosy kart Kolekcjonerów są puste. Gracz, który ma najwięcej punktów, zostaje najbardziej sławnym malarzem i tym samym zwycięża.


Zawartość pudełka:
- 88 dużych kart
- 28 żetonów
- pionek Ambroise Vollarda
- instrukcja

30 innych produktów w tej samej kategorii: