Mr. Jack
Celestia

Pokolenia

HOBB1212

Życie na wsi jest ciężkie, ale bywa różnorodne. Niektórzy mieszkańcy robią karierę w radzie gminy lub w kościele, podczas gdy inni zostają podróżnikami i wyruszają w świat. Każdy z graczy  kontroluje losy jednej rodziny i stara się zapewnić jej sławę

Więcej szczegółów

SCD:139,99 zł
Autor: Inka i Markus Brand
Wiek graczy:12 lat
Liczba graczy:2-4
InstrukcjaPolska
WersjaPolska
Wymiary:300x300x75 mm

Życie na wsi jest ciężkie, ale bywa różnorodne. Niektórzy mieszkańcy robią karierę w radzie gminy lub w kościele, podczas gdy inni zostają podróżnikami i wyruszają w świat. Każdy z graczy  kontroluje losy jednej rodziny i stara się zapewnić jej sławę. Musi jednak pamiętać o ważnej rzeczy: czas nieustannie gna do przodu i członkowie jego rodziny będą stopniowo umierać. Z pewnością ci mieszkańcy, którzy ciężko pracowali za życia będą dobrze wspominani po śmierci, a ich losy zostaną uwiecznione w wiejskiej kronice.

Gra składa się z szeregu rund, podczas których gracze będą kierować losami swego rodu. W tym celu można wyznaczać członkom rodziny różne zadania we wsi. Pracujący w gospodarstwie - zatroszczą się o dobre zbiory, przeznaczeni do
służby w kościele - przyniosą punkty sławy, zaś rodzina w radzie gminy, prócz cennych punktów, zagwarantuje także przywileje. Ten, kto zdecyduje się na podróż, zapewni swemu rodowi sławę oraz - zależnie od celu swej wyprawy - wzrost
wpływów lub pieniądze. Z kolei członkowie rodziny pracujący w warsztatach rzemieślników wyprodukują dobra. Dobra te oraz zboże można wymienić na targu na punkty sławy.

Te różnorodne możliwości, jakie oferuje gra, powiązane są z różnymi obszarami na planszy wsi. Każdy obszar ma przyporządkowane jedno pole akcji. Z tych pól pozyskiwać będziecie różne kostki wpływu, aktywując tym samym określone akcje. Ponadto, wiele akcji zajmuje sporo czasu. Tymczasem w tej grze, tak jak w prawdziwym życiu, najstarsi członkowie rodziny stopniowo umierają. Gdy ktoś z rodu pożegna się z tym padołem, zawód, jaki wykonywał za życia, zadecyduje o tym, czy zmarły zostanie uwieczniony w kronice wsi, czy też nie. Gdy wszystkie miejsca w kronice lub wszystkie anonimowe groby zostaną zapełnione, gra się kończy, a gracze otrzymają jeszcze punkty za różne obszary we wsi. Gracz, który ma na końcu gry najwięcej punktów sławy, zwycięża.

 

Zawartość:

  • 32 znaczniki (8 czerwonych, 8 żółtych, 8 niebieskich, 8 kremowych)
  • 6 kostek zarazy
  • 72 kostki wpływu (18 brązowych, 18 różowych, 18 pomarańczowych, 18 zielonych)
  • 2 płócienne woreczki (1 zielony, 1 czarny)
  • 4 plansze gospodarstw
  • 1 plansza
  • 44 członków rodzin (po 11 pionków w kolorach: żółtym, czerwonym, niebieskim i kremowym)
  • 4 czarnych mnichów
  • 1 arkusz z naklejkami
  • 1 znacznik pierwszego gracza
  • 1 żeton ?nowy pierwszy gracz?
  • 40 żetonów dóbr (8 zwojów, 8 koni, 8 pługów, 8 wołów, 8 wozów)
  • 24 żetony klientów
  • 15 monet
  • 20 worków ze zbożem
  • 3 karty przygotowania
  • 1 karta pomocy ?msza?
  • instrukcja

30 innych produktów w tej samej kategorii: